Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u klachten heeft. U kunt ons dit laten weten.
Stap 1
U richt eerst uw klacht/vraag per mail aan onze interne klachten functionaris mw. C. Bergs via: management@mondcentrumeyckholt.nl. Zij zal binnen 5 werkdagen met u contact opnemen om de problematiek te bespreken.
Let op: klachten worden in eerste instantie niet telefonisch behandeld.
Stap 2
Indien U na deze eerste stap alsnog met een onverhoopt probleem achterblijft, kunt u deze voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kunt u klikken op onderstaande afbeelding.